Direktlänk till inlägg 30 november 2009

Dag 60 - måndag morgon

Av Birgitta - 30 november 2009 07:33

Ibland förstår jag absolut ingenting!  Efter den riktigt besvärliga gårdagen, med mer eller mindre konstant smärta hela dagen och efter min klagosång här på bloggen kring midnatt, så somnade jag till slut vid ett-tiden.

Och sov i ett sträck till 7:20!!!   Kors i taket!!

Slutsats nummer ett: Tradolanen fungerasde, dvs smärtan släppte så jag kunde somna.

Slutsats nummer två: uretrit är ett fullständigt oförutsägbart fenomen.

Status just nu:  har ont - men inte alls som igår. Dvs inga kramper, bara irriterande molvärk. Jag går inte dubbelvikt och kvider som jag gjorde igår. Jag bara konstaterar att jag har ett mindre eldklot i underlivet, som det visserligen skulle vara väldigt skönt att slippa, men som ändå går att stå ut med.

På torsdag har jag en tid hos min urolog. Om eldklotet finns kvar då ska jag be om en behandling till. Jag fick ju en för några veckor sedan - den kan behöva fyllas på.


Annars måste jag säga att jag mår rätt OK just nu. Jag gillar advents-tiden. Innan jag satte mig vid PC´n tände jag mina stjärnor och elsljusstakar och första adventsljuset och bryggde kaffe. Så jag sitter här i mysbelysning och njuter av stämningen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 11 augusti 2023 11:08

Fortfarande frisk från mitt 23 år långa helvete med uretrit!! Och är fortfarande förundrad - och inser att jag verkligen var SJUK.  I april var det 5 år sedan jag - starkt påhejad av min man och en väninna - fattade beslutet att ta en stor dos Be...

Av Birgitta - 5 april 2020 16:23

Det är knappt två år sedan jag skrev mitt förra inlägg: FRISK!!!!   Och - jag är fortfarande FRISK!!!   Efter att jag börjat med min dagliga dos av Betapred fortsatte jag - av bara farten - att ta maxdosen av Celebra varje dag ända tills jag ...

Av Birgitta - 24 juli 2018 09:25

Det här blir ett långt inlägg - men jag måste bara berätta.......   Det är flera år sedan jag skrev något här och jag ber om ursäkt att jag inte svarat på frågor, men luften gick ur mig. Orkade inte längre berätta om mitt elände. Hade fullt upp m...

Av Birgitta - 17 september 2016 10:44

Hemma - efter en 5 dagars tripp till Irland tillsammans med goda vänner. Vi har haft underbara dagar. Spelat golf på 4 fantastiska banor, ätit god mat, bott på bra hotell.   Haft tur med vädret, sol och nästan vindstilla hela tiden förutom några ti...

Av Birgitta - 31 augusti 2016 06:46

Det är en fantastisk morgon idag! Absolut klarblå himmel - och solen lyser på trädtopparna. Kommer att bli en vacker dag. Perfekt för att hänga ut tvätt - och gå en golfrunda.....  Kanske en sista tur i svampskogen......   Har hittat massor med kan...

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards